לייקים עוזרים לנצח את המתחרים
על ידי השגת לייקים נוספים לפרופיל האינסטגרם שלך, תוכל להשיג את המטרה שלך בקלות. יותר לייקים משמעותם יותר מעורבות של משתמשים במותג שלך. הלייקים של העוקבים שלך מראים שהם רוצים להיעזר בפוסטים שלך ונהנים מהתוכן. כך לייקים באינסטגרם מראים לעסקים המתחרים איתך שאתה מהווה תחרות רצינית.
לייקים משפרים את דירוג מנועי החיפוש
לייקים באינסטגרם שלך הם לא רק דרך להראות את המוניטין ואת האמינות שלך בתעשייה, אלא הם גם הבסיס החזק של תוצאת החיפוש. אם יש לך כמות טובה של לייקים בפרופיל, זה יגרום לפרופיל או לפוסט המסוים להופיע בדפי החיפוש. זה לא רק יגביר את המכירות העסקיות אלא גם יעזור לך להשיג יותר תשומת לב מהמשתמשים.
לייקים ממחישים את האימפקט שלך
בין אם אתה מאמין בכך ובין אם לא, אך מספר הלייקים והעוקבים מהווים הוכחה חברתית שמבססת את המוניטין שלך בענף הרשתות החברתיות. הנוכחות המקוונת חשובה מאוד ולייקים באינטסגרם מראים את היתרון שלך על פני המתחרים. לדוגמה: אם למותג יש 500 לייקים באינסטגרם והיריב שלו מחזיק ביותר מ-10,000 לייקים, ברור מאליו שאנשים יבחרו במותג המחזיק ביותר לייקים. יתר על כן, כנראה שאם הם רוצים לרכוש חמוצר או שירות מסוים, הם יבחרו בזה שהחברה שלו היא בעל כמות הלייקים הגבוהה יותר.
לייקים מראים את ההצלחה של המותג שלך
עסק או מותג שיש לו חשבון באינסטגרם עם כמות לייקים מספקת ייתפס כחברה מצליחה בקרב משתמשי רשתות חברתיות. זו מציאות שחשוב להבין אותה. אך מצער שרוב בעלי העסקים לא יודעים זאת ולא משתמשים באינסטגרם ככלי לתכנון השיווק שלהם.
אבל, לייקים באינסטגרם הם המקור הטוב ביותר שיכול להגביר את החשיפה שלך ולהביא אותך ליעד שאתה שואף להגיע אליו עם העסק שלך. מספר הלייקים והעוקבים בחשבון האינסטגרם שלך יוביל אותך לחשיפה גבוהה יותר, מוניטין טוב יותר וכך מכירות גבוהות יותר – היעד החשוב ביותר. לכן חשוב לא להזניח את חשבון האינטסגרם ואת הלייקים שלך.