אינסטגרם עסקי





ערוץ פרסום ושיווק אפקטיבי לכל חברה ומותג



בשנת 2012 פרצה הרשת החברתית אינסטגרם לתודעה בישראל ומאז, מספר המשתמשים ושעות השימוש שלהם בפלטפורמה לא מפסיקים לעלות. הפיד והסטורי שינו לגמרי את דרך התקשורת והתרבות החברתית באינטרנט, מה שגורם לעניין ובאזז סביב הזירה הוירטואלית הזו. בשורות הבאות נראה כי מדובר בכלי יעיל וייחודי עבור עסקים מכל הסוגים והתחומים לקדם את המוצרים והשירותים שלהם באופן ממוקד ומחושב.

על ההבדל בין אינסטגרם עסקי לפרטי

גם אנשים 'פשוטים' עושים חיל ושימוש רב ברשת החברתית אך גם מותגים וחברות, בגלל זיהוי הפוטנציאל הרב שיש באפיק. חשוב להבחין בהבדל הטכני וכמובן ביסודות של חשבון פרטי ועסקי (אליו נוסף גם האפשרות של creator account) - בפרופילים עסקיים ניתן לעקוב אחרי מטריקות שונות כגון מדדי חשיפה לפרופיל ולתוכן, לקבל מידע וסטטיסטיקה אודות העוקבים כמו שעות פעילות פופלאריות, נתונים דמוגרפיים וכן מעקב אנליטי אחר התכנים שמועלים אליו. לאלו מתווספות היכולות להוספת לחצן לשליחת מייל או יצירת קשר טלפוני. מדוע הפיצ'ר הזה משמעותי? בסופו של דבר, המטרה המרכזית של החשבון היא למשוך אליו כמה שיותר עוקבים איכותיים ורלבנטיים. התוצאה הזאת תתאפשר אך ורק במידה ויש תוכן איכותי, בכל ערך וכזה שעונה על הצרכים של קהל היעד של המוצר / החברה. אם אחרי חודש בו עלו לפיד מספר מספר של פוסטים בשבוע (ההמלצה היא 3 פעמים, כמובן לצד סטוריז מעניינים) על פי תבנית מסויימת, תוכלו לערוך סיכום של הנתונים ולראות מה הביא ביצועים מוצלחים - לייקים, תגובות וחשיפות כמובן. אם בשעות פעילות עסקנו, יהיה ניתן לזהות את 'שעות הזהב' מבחינת החשבון שלכם באינסטגרם העסקי. עוד נקודה מעניינת היא האופציה שתפתח מבחינת ניתוב ומיון ההודעות הפרטיות - לפני שאדם שאנו לא עוקבים אחריו ישלח הודעה, תוכלו לראות אותה תחת הטאב של general ולהחליט אם תרצו שההודעות מאותו משתמש יגיעו לתיבה הכללית או לראשית ובכך לערוך סדר מבחינת תיעדוף המענה. כך תעברו למצב חשבון אינסטגרם עסקי - הגיעו אל מסך הבקרה / כפתור ההמבורגר בחלק העליון של המסך > לחצו על 'הגדרות' > 'אפשרויות חשבון' > מעבר לחשבון עסקי או חשבון יוצר (מיועד עבור חשבונות עם מעל ל 10K עוקבים וניחן באפשרויות מותאמות מבחינת פרסום קטגוריות תוכן אשר מתאימות יותר למשפיענים וכו'. בגדול, זה עוזר למערכת לזהות ולהפריד בין חשבונות של משפיענים לכאלו של עסקים.)





יש לי אינסטגרם עסקי, מה עכשיו?

סיסמא מאוד חביבה בקרב אנשי שיווק / דיגיטל בעת האחרונה היא 'תוכן הוא המלך'. אם נפרק את אותה אמירה, נבין שיש לה משמעות אדירה שקשורה לתרבות הצריכה המודרנית: לא עוד תשדירי פרסומת שמושכים אותנו בכוח לקנות מוצר מסויים, אלא ערך. ברגע שניתן ערך אמיתי לעוקבים שלנו, הלקוחות הפוטנציאליים (גם חברים של כאלו נחשבים), זה יהיה צעד אחד אך חשוב בדרך להשגת היעד העסקי. מעבר לכך, ננצל את אחד היכולות המרכזיים באינסטגרם העסקי שכבר הזכרנו קודם לכן: מדידה ומעקב. שבו עם דף ועט והעלו רעיונות לסרטונים ופוסטים סטטיים בפיד / סטורי שתוכלו להעלות ויתנו לקהל העוקבים מידע חדש, טכניקות לפתירת בעיות קיימות או כלים שיקלו על תחום חיים כלשהו. את כל אלו תוכלו לסדר בתוך לוח שנה שנקרא 'גאנט' בשפה המקצועית ולהתחיל לשבץ ימים ושעות בהם תפרסמו את הסטוריז והפוסטים בחשבון. המהות של כל התחום הזה היא לזכור שמדובר בניסוי תמידי ורצון להשתפרות עצמית ללא פשרות, כך שתוכלו להוציא מהאינסטגרם את המקסימום ולקדם את העסק בצורה המיטבית.


למידע על הגדלת האינסטגרם העסקי והגברת החשיפה לחצו כאן



מעוניינים להגדיל את האינסטגרם העסקי שלכם ?





הגברת החשיפה באופן אורגני והגדלת עמוד האינסטגרם
לעוד מידע השאירו פרטים